اميرعلي فتاح

بدون عنوان

1389/11/6 2:05
نویسنده : لادن
248 بازدید
اشتراک گذاری

چه عشقها که در مسیر سرخوشی هامان

 

لِه می شوند

...

چه خاطراتی که نامشان عاشقانه هاست

..

و خاک می خورند آن گوشه

 ..

کنار تاریخ عاشقیمان..

.

.

تنها

 

حکایتِ بی تفسیر

 

دل   است

 

که به قدرِ جاده ی عاشقیمان

 

قد می کشد

..

بزرگ می شود

..

طپنده تر می شود

..

انگار تمام خامیِ کودکانه اش را

 

می بخشد به روزگار

..

و

 

دور از هیاهویِ زندگی

 

همین "دل"ِ قد کشیده ی بزرگ

 

کوچک می شود

..

تنگ می شود

..

آب می شود

 

و تمامش خلاصه می شود

 

در یک قطره اشک

...

و

 

می غلطد رویِ

 

گونه ها

..

جایی

 

که

 

عشق

 

حک شده با مُهرِ لبهایش.


با تو بودن همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

با تو یك كاسه آب یك دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست

با تو بودن همیشه پر معناست

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ساینا
1 اسفند 89 8:56
سلام لادن جان خیلی وقته دیگه نی نی سایت نمیای چرا؟خدا رو شکر که پسرت خوب شده انشا الله که دیگه خوب خوب بشه و به زندگی عادیش ادامه بده . لادن جان به من و ساینا سر بزن خوشحال میشیم
مهرنگیز آشنا
28 بهمن 91 22:00
لادن عزیز باسلام من مهرانگیز آشنا هستم و از طریق شبکه نی نی سایت با شما و نظرتان در مورد ظرفشویی فاگور آشنا شدم.من علاقه مند به دریافت نقد شما در رابطه با ظرفشویی مذکور هستم زیرا بنده بر روی اینگونه موارد تحقیق میکنم.به وبلاگ من سر بزنید و اگر خواستید جوابتان را برای من ایمیل کنید. من مطلب امیر علی جان(که حالا باید حدودا"3 ساله باشه) رو خواندم و راستش امیدوارم که حالا حالش بهتر شده باشد و به شما به خاطر قوی بودنتان تبریک میگم.فقط یادتان باشد که احتمالا این بیماری مادرزاد بوده و از شما هیچ کوتاهی سر نزده است . همچنین شما وبلاگ بسیار زیبایی دارید. با احترام م-آشنا
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
27 اسفند 91 22:31
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیییییییییییییییزم
شبنم
19 مرداد 92 19:05
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر