اميرعلي فتاح

بدون عنوان

1389/11/5 1:55
نویسنده : لادن
90 بازدید
اشتراک گذاری
1389/1/28 (امير علي در این تاریخ 1 ماه دارد)


عزيز دلم ديروز تو يك ماهه شدي و من خدا رو به خاطر داشتن هزاران بار شكر مي كنم . ديروز كه تولد يك ماهگي تو بود با ماماني و بابا رضا و دايي مامان و ماماني مامان و زندايي و دختر دايي مامان رفته بوديم پيك نيك . كلي به همه خوش گذشت و البته از همه بيشتر به تو چون كلي اكسيژن خوردي و همش خوابيده بودي.
خبر ديگه اينكه من و بابا شبها مي بريمت ماشين سواري شايد بخوابي و بذاري ما هم چند ساعت بخوابيم .
و ديگه اينكه به نظر من بزرگ تر شدي و البته همش دلت مي خواد كه باهات بازي كنيم و حرف بزنيم و اين موقعي خيلي سخت مي شه كه تو ساعت 11 شب بعد از يك خواب جانانه بيدار مي شي و تا 4 صبح بيداري و اين كار هر شبته .

خلاصه مامان جون همه رو از كار و زندگي انداختي چون همش دلمون برات تنگ مي شه و نمي تونيم بريم دنبال كارامون. عشق مامان خدا رو به خاطر داشتنت شكر مي كنم و ازش مي خوام كه خودش قلبت رو شفا بده و احتياج به عمل نداشته باشي. دوست دارم اندازه همه دنيا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)