اميرعلي فتاح

بدون عنوان

1389/11/5 1:35
نویسنده : لادن
84 بازدید
اشتراک گذاری
1388/12/29 (امير علي در این تاریخ 2 روز دارد)


سلام زندگي مامان
هيچ وقت فكر نمي كردم تو برام اين همه عزيزي . تو الان 3 روزته نفسم.
پنج شنبه 27 اسفند ساعت 9:55 صبح توي بيمارستان مادران به دنيا اومدي . واي كه قشنگ ترين و شيرين ترين لحظه عمرم بود وقتي كه به هوش اومدم و آوردنت پيشم. وزنت 3650 بود با قد 50 و دور سر 35 .
نفسم امروز با ماماني و بابا برديمت براي آزمايش بيلي روبين كه خدا رو شكر 9 بود و اقاي دكتر گفت كه مهم نيست اما گفت كه از نظر سوفل قلب بايد چك بشي. من و بابا از اون موقع داريم گريه مي كنيم . اخه دكتر گفت كه بايد ببريمت بيمارستان مفيد اكو قلب بشي ولي چون تعطيلات شروع شده هيج بيمارستاني اكو نمي كنه و مي گن كه اورژانس نيست. عمع سميه و دوستش مونا جون هم با گوشي صداي قلبت رو گوش كردن و گفتن كه چيزي نيست اما من خيلي نگرانتم.
الهي من بميرم برات كه تو قلبت مشكلت پيدا شده. كلي برات نذر كردم مامانم.
قول مي دم خيلي خوب مراقبت باشم و زودي بيام برات خاطره به دنيا اومدنت رو بنويسم.
امسال اولين سال تحويلته همينطور هم اولين سال تحويل من و باباييت. تو بهترين هديه عيد تو تمام عمرمي

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)