اميرعلي فتاح

بدون عنوان

1389/11/5 1:42
نویسنده : لادن
90 بازدید
اشتراک گذاری
1389/1/7 (امير علي در این تاریخ 9 روز دارد)


سلام پسر گلم
امروز تو 10 روزه شدي . الان هم خوابيدي و به مامانت اجازه دادي كه بياد و برات بنويسه. الهي من قربونت برم كه به زندگيم رنگ و بوي خدايي دادي. هيچ وقت فكر نمي كردم كه تا اين حد عزيز و دوست داشتني باشي. اين روزها تمام وقت من و ماماني و بابات رو پر كردي.
توي اين چند روز كلي مهمون داشتيم و همه براي ديدنت اومدن عزيز دل مامان. هنوز همه جا تعطيله و نشده كه ببريمت دكتر واسه اكوي قلبت نخودچي مامان. آخه گلم تو درست عين نخودچي مي موني و اين اسميه كه من صدات مي كنم.
هنوز بند نافت نيفتاده اما فكر ميكنم امروز و فردا مي افته .
امسال عيد ما با وجود تو يه شكل ديگه شده قربونت برم الهي .

ماماني تا حالا 3 بار بردت حموم . وقتي مي ري حموم و مياي آنقدر خوردني ميشي كه حد نداره . دلم مي خواد گازت بگيرم . همش هم داري خواب مي بيني گلم و ديگه اينكه همش خسته اي و داري خودت رو كش و قوس مي دي. چند روز پيش با بابايي رفتيم كه بخيه هاي مامان رو بكشيم همش يك ساعت شد ولي آنقدر دلم برات تنگ شد كه خدا مي دونه. ماماني مي گفت تو كه مي گفتي مي ذارمش مي رم مسافرت . ديدم كه نه اين دل ديگه از دست رفته. ايشالا خدا تو رو واسمون حفظ كنه عشق من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)